Programy dla firm
Od początku działalności sprzedaliśmy ponad 500 tys. licencji na nasze systemy, wspierając tym samym ponad ćwierć miliona przedsiębiorstw. Bogata funkcjonalność, intuicyjna obsługa i konkurencyjne ceny to niepodważalne atuty systemów Insertu - najpopularniejszych w Polsce programów dla małych i średnich firm.
Sprzedaż
Przedsiębiorstwa poszukujące skutecznych i niezawodnych narzędzi wspomagających obsługę sprzedaży z pewnością znajdą coś dla siebie wśród produktów Insertu. Proponujemy bowiem całą gamę programów, różniących się zastosowaniem, możliwościami oraz ceną. Cechą wspólną wszystkich systemów jest prosta i intuicyjna obsługa.
Oferta firmy InsERT obejmuje następujące programy wspomagające pracę działów handlowych i produkcyjnych:
-
Subiekt nexo
Nowoczesny, intuicyjny system do obsługi sprzedaży i magazynów.
-
Subiekt nexo PRO
Rozszerzona wersja systemu sprzedaży wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.
-
Subiekt GT
Nowoczesny i przyjazny dla użytkownika system sprzedaży z obsługą magazynów.
-
Subiekt GT Strefa
Otwarty system sprzedaży, gotowy na rozbudowę o potrzebne firmie rozwiązania.
Księgowość i finanse
Właściciele firm często poszukują programu komputerowego, który uwolniłby ich od monotonnej i czasochłonnej pracy przy prowadzeniu dokumentacji księgowej i rozliczeniach z fiskusem. Systemy księgowe firmy InsERT spełniają potrzeby bardzo różnych odbiorców, wszystkie je łączy jednak uniwersalność i łatwość obsługi. Co niezwykle istotne, są one dostosowane do aktualnych przepisów i elastyczne na tyle, aby odpowiadały wymaganiom jak najszerszego grona użytkowników. Nasza oferta skierowana jest zarówno do firm prowadzących pełną księgowość, jak i przedsiębiorstw rozliczających się w formie księgi przychodów i rozchodów lub na podstawie podatku zryczałtowanego.
Do programów ułatwiających pracę działów księgowości i finansów należą:
-
Rewizor nexo
Nowoczesny system finansowo-księgowy do sprawnego prowadzenia ksiąg rachunkowych.
-
Rewizor nexo PRO
Rozbudowana wersja systemu finansowo-księgowego zawierająca wiele ponadstandardowych rozwiązań.
-
Rachmistrz nexo
System do prowadzenia księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji podatku zryczałtowanego.
-
Rachmistrz nexo PRO
Rozszerzona wersja systemu do obsługi uproszczonej księgowości, wzbogacona o dodatkowe rozwiązania.
-
Biuro nexo
Nowoczesny system wspomagający pracę biura rachunkowego.
-
Rewizor GT
System finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości.
-
Rewizor GT Sfera
Otwarty system finansowo-księgowy, który można rozbudowywać o własne rozwiązania.
-
Rachmistrz GT
Księga przychodów i rozchodów oraz system naliczania podatku zryczałtowanego.
-
Biuro GT
System wspomagający pracę biura rachunkowego.
Kadry i płace
W naszej ofercie znajdują się również systemy kompleksowo wspomagające obsługę kadr i płac. Ułatwiają i automatyzują one szereg czynności takich jak prowadzenie ewidencji osobowej w firmie, wystawianie różnego rodzaju umów, ewidencjonowanie wypłat, generowanie rozliczeń z urzędem skarbowym i ZUS, wystawianie różnych dokumentów itp. Programy te polecamy zarówno firmom, które samodzielnie zajmują się sprawami kadrowo-płacowymi, jak i biurom rachunkowym.
-
Gratyfikant nexo
Intuicyjny, bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy.
-
Gratyfikant nexo PRO
Rozszerzona wersja systemu kadrowo-płacowego, umożliwiająca dodawanie własnych rozwiązań.
-
Biuro nexo
Nowoczesny system wspomagający pracę biura rachunkowego.
-
Gratyfikant GT
Nowoczesny, bogaty funkcjonalnie system kadrowo-płacowy.
-
Gratyfikant GT Sfera
Otwarty system kadrowo-płacowy umożliwiający tworzenie własnych rozszerzeń.
-
Biuro GT
System wspomagający pracę biura rachunkowego.
Portal Biura
Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem nexo, Rewizorem GT, Rachmistrzem nexo i Rachmistrzem GT.
Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty i Raporty. Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji, zarówno dla biur rachunkowych, jak i ich klientów i mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie.
Biura mogą kupić i udostępnić swoim klientom jedną lub obie usługi.
Korzyści dla biura rachunkowego
Dzięki usłudze Dokumenty biuro rachunkowe może:
- automatycznie pobierać do programów księgowych dokumenty przesłane przez klienta;
- wygodnie przeglądać je wszystkie w jednym miejscu;
- łatwo wprowadzać otrzymane dokumenty do użytkowanego systemu;
- automatycznie wczytywać dane z faktur (OCR) – aplikacja sama rozpoznaje dane z przesłanego dokumentu, takie jak jego numer, data, kontrahent czy kwota z tabeli VAT, a następnie przenosi je na zapis księgowy podczas jego dodawania;
- automatycznie informować klienta o postępie prac nad danym dokumentem.
Dzięki usłudze Raporty biuro rachunkowe może:
- publikować raporty finansowo-księgowe;
- wygodnie przeglądać raporty wysłane klientowi;
- ustawiać automatyczne powiadomienia dla klientów (e-mail lub SMS) o nadchodzących terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia dokumentów, rozliczenia się z biurem, wysyłki raportów lub odrzuceniu przesłanych dokumentów.
Korzyści dla klienta biura rachunkowego
Dzięki usłudze Dokumenty klient biura rachunkowego może:
- poprzez chmurę błyskawicznie przesyłać do biura rachunkowego zdjęcia dokumentów (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumenty w formacie PDF;
- wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty;
- śledzić postęp pracy nad dokumentami.
Dzięki usłudze Raporty klient biura rachunkowego może:
- wygodnie przeglądać dane raportowe udostępniane przez biuro, takie jak:
- podsumowanie ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu,
- podsumowanie ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonej),
- podsumowanie rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,
- wynagrodzenia pracowników,
- podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów;
- sprawnie operować na raportach udostępnionych przez biuro – filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a dla bardziej wnikliwej analizy – eksportować dane (do formatu CSV) lub je drukować;
- monitorować nadchodzące terminy ustawowe i inne (np. termin dostarczenia dokumentów, termin rozliczenia z biurem);
- otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez SMS lub e-mail.
zarezerwuj.pl
zarezerwuj.pl to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do systemu rezerwacje telefoniczne, internetowe i złożone bezpośrednio na miejscu. Z kolei klienci zyskują możliwość łatwej i szybkiej rezerwacji , bez względu na to, gdzie przebywają.
zarezerwuj.pl pozwala szybko i niezawodnie zarządzać obsługą rejestracji, wyszukiwać wolne terminy i kontaktować się z klientem. Aplikacja automatyzuje te procesy i znacząco skraca czas niezbędny do dokonania rezerwacji. Dzięki temu rośnie zadowolenie klientów, komfort pracowników i przychody firmy.
Z aplikacji korzystają przedsiębiorcy z wielu różnych branż, m.in. restauracje, hotele, salony fryzjerskie i kosmetyczne, warsztaty samochodowe, przychodnie i gabinety lekarskie, firmy transportowe, firmy świadczące usługi serwisowe.
Rezerwacji można dokonywać na 3 sposoby:
- na miejscu – rezerwacje zgłoszone telefonicznie lub na miejscu obsługiwane są poprzez intuicyjny terminarz na komputerze;
- poprzez stronę www – dzięki estetycznemu widgetowi na stronie internetowej firmy klienci mogą rezerwować zasoby online;
- smartfony – klienci mogą szybko i wygodnie dokonywać rezerwacji na mobilnej stronie www firmy.
Funkcje aplikacji zarezerwuj.pl
- terminarz – łatwy w obsłudze i wielofunkcyjny kalendarz, który ułatwia zarządzanie rezerwacjami;
- wyszukiwarka terminów – szybkie wyszukiwanie terminów oraz filtrowanie wybranych rezerwacji według różnorodnych parametrów;
- klienci – lista klientów wraz historią rezerwacji, danymi kontaktowymi i notatkami oraz ich statusy (zwykły, VIP);
- usługi – nadawanie im nazw, opisów, czasu trwania i kolorowych etykiet, a także wybór usług, których rezerwacja wymaga wcześniejszego opłacenia;
- zasoby (osoby/sprzęt/pomieszczenia) – pełna edycja zasobów, definiowanie nazw, zdjęć, godzin dostępności, kolorów etykiet, adresów mailowych i numerów telefonów;
- kategorie zasobów – możliwość definiowania nazwy kategorii i rodzaju zasobów;
- powiadomienia SMS i e-mail – pełne zarządzanie wiadomościami;
- wyjątki dostępności (nieobecności, urlopy itp.) – określanie niedostępnych terminów, osób i zasobów;
- formularze na www (widgety) – możliwość osadzenia na stronie internetowej przycisku wywołującego formularz rezerwacji lub pełen formularz wkomponowany w treść strony; zarządzanie treścią, wyglądem i konfiguracją;
- raporty – rankingi popularności usług, zasobów, klientów i metod płatności oraz przychodów z rezerwacji konkretnych usług;
- dokumenty – cennik rezerwacji, grafiki pracowników i zasobów, możliwość ich pobierania i drukowania;
- zgody RODO, zgody marketingowe;
- płatności online – aktywacja i konfiguracja konta Przelewy24, które pozwala na obsługę płatności online;
- integracja z Zoomem – możliwość prowadzenia wideokonferencji, spotkań online, rozmów audio oraz przesyłania dowolnych plików.